Warmińsko-Mazurska Izba Lekarsko-Weterynaryjnej – dostosowując się do aktualnych przepisów dotyczących złagodzenia obostrzeń i ograniczeń wprowadzonych przez Rząd RP w zakresie zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-Cov-2 wprowadza od 1 czerwca 2020 r. następujące zasady działania organów Izby i biura:
- Biuro Izby jest otwarte od poniedziałku do piątku (poza dniami wolnymi od pracy) w godzinach od 8,00 do 15,00, przy czym część zadań jest w dalszym ciągu realizowana przez pracowników zdalnie.
- W dalszym ciągu obowiązuje częściowe zawieszenia posiedzeń organów Warmińsko-Mazurskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej, które dotyczy przede wszystkim organów o liczniejszym składzie osobowym.
- Zalecane jest nadal ograniczanie osobistego załatwiania spraw w biurze Warmińsko-Mazurskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej, szczególnie w sprawach, które mogą być załatwione w oparciu o kontakty telefoniczne i elektroniczne.
- Zamawiania druków paszportów dla zwierząt towarzyszących prosimy dokonywać telefonicznie lub mailowo. Realizacja tych zamówień – poprzez wysyłkę pocztą za zaliczeniem pocztowym – ma miejsce w środy i w piątki o godz. 14,30. Zamówienia prosimy składać drogą telefoniczną na nr 89/524-01-88 lub elektroniczną na adres : izbaolwet@izbaolwet.pl
Ponadto przypominamy, że – zarówno kontaktach z biurem Izby jak też w trakcie wykonywania zawodu – obowiązują aktualne środki bezpieczeństwa wprowadzone przez Rząd RP.
Niniejsze ustalenia obowiązują do odwołania.
Prezes Rady Warmińsko-Mazurskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej – Zbigniew Wróblewski